Kazurreth - 2008-04-21 18:04:29

Stworzyłem ten temat z myślą o słabszych graczach. Ujmę tu w punktach najważniejsze rzeczy, które należy (nie należy) robić w grze

1. Misje
Jedyna lokacja, na którą opłaca się puszczać misje do 19 lvla to Kolumna Zwycięstwa. Na inne za bardzo się nie opłaca. Puszczając misje raz na jakiś czas dostałem już 13 kamieni od czasów aktualki.

2. Farmy
I Ciągłe ataki na gości mających słabą broń jak na dany lvl
II Sprawdzanie RW na wojnach innych zakonów
III Atakowanie masówek

3. Ekwipunek
Nie kupujcie broni dość często. Tracicie na tym tylko połowę kasy. Dużo bardziej opłaca się podpakować statystyki.
Bronie jakie warto kupować (będę edytował w miarę postępów)
1lvl (zaraz po rozpoczęciu gry) - Nóż myśliwski
7lvl - Szabla
11lvl - Ciężka szabla (ulepszona wersja nie pamiętam nazwy)
14lvl - Miecz Wojenny
17lvl Lekka żelazna kopia (nie kupujcie kopii wcześniej chyba, że uważacie, że macie szanse w turnieju już wcześniej)
19 lvl Kunsztowny miecz pogromców
Nie kupujcie pierścieni/amuletów, które niczego nie dają lub odejmują. To tylko nie potrzebny wydatek srebra i rubinów.
Jeśli broń kosztuje więcej niż jesteście w stanie nazbierać przez 3 dni, aby nie stracić więcej niż połowy kasy powinniście kupować eliksiry. Zamraża się w nich kasę. Tracimy na tym połowę, ale nie ma szansy, że jakiś zakon poda nas jako farmę i na dużą stratę pieniężną.
Dla naszych lvli najlepszą runą jest Madr jednak po aktualizacji v0.7 lvlach 40+ są lepsze.
Nie kupujcie eliksirów za 10 rubinów i nie zmieniajcie handlarza

4. Statystyki
Siła - Za 1 do niej dostajemy 0,5 obrażeń
Zręczność - 0,5 do Zbroji
Kondycja - +25 do Punktów Życia i szybsza regeneracja
Szczęście - zwiększenie szansy na rubiny na misji i ogólnie dobrą misję, a także szansy na cios krytyczny
Używanie broni - +1 szansa trafienia
Umiejętności obronne - +1 Szansa obrony
Zdecydowanie najwięcej powinno być szczęścia. Powinno przekraczać 3*lvl rycerza
Następnymi statystykami, na które warto pakować są uż. broni i um. obronne. Powinny być pakowane równolegle.
Trochę mniej niż uż. broni i um. obronnych powinno być siły i zręczności.
Najmniej potrzebnym atrybutem jest kondycja. Pakujemy tylko wtedy gdy orientujemy się, że dość często brakuje nam punktów życia.

5. Turniej
Zapis kosztuje 1000 srebrników. za wygraną walkę otrzymujemy 600. Za wygraną w turnieju dostajemy 8 rubinów więc warto w nich wygrywać (przedział 10-19lvl)
W turnieju nawet słabszy może wygrać z silniejszym i wszystko zależy od szansy trafienia i szansy obrony. Drugorzędną rolę pełnią obrażenia.
punkty:
Za każde trafienie dostajemy 300 punktów. Dodatkowo punkty dostajemy za obrażenia. Nawet jeśli uderzenie jest zablokowane przez tarczę to punkty i tak się zaliczają. Nie zaliczają sie gdy nie trafimy. Dlatego najbardziej opłaca się jeśli walczymy z silniejszym ustawić na +szansę trafienia, a nie na +obrażenia.

6. Kryjówka
Tutaj chyba nie muszę nikomu mówić. Najbardziej przydatne rzeczy to Premium, kukła i eliksir

7. Karma
Zdecydowanie lepszym rodzajem karmy jest ciemna.
Najlepsze moce ciemnej karmy: Kwas, cienie i ewentualnie tania Ciemna moc
Najlepsze moce jasnej karmy: Twierdza (ostatnio strasznie podrożała) Tajemna Tarcza i tania Święta Moc

8. Miejsca trafień, obrony
Miejsca trafień najlepiej ustawić na +szansę trafienia, bo po aktualce obrażenia fizyczne są słabe. Najczęściej ustawiane są na dolne części. Ale tamto jest często blokowane... I dlatego ustawiam część na prawy dół, część na lewy dół, a część na lewą rękę ( np. lewe żebra sa blokowane przez obie dolne tarcze)
Miejsca obrony najlepiej blokować oba dolne boki, bo blokują najwięcej miejsc.

Mam nadzieję, że dowiecie się stąd czegoś nowego.

przegrywanie kaset vhs warszawa Frytkownica gastronomiczna Tampony czy podpaski Meble tapicerowane nowoczesne